23 września 2013

Autumn outfit

 HEJ ! :*
 Nie pisałam wczoraj, dlatego że nie było mnie w domu, ale temat taki jesienny więc robie to dziś w 1 dzień kalendarzowej jesieni. Nie jest ona wprawdzie jeszcze taka jak na obrazkach, ale miejmy nadzieję iż tak będzie. Nie chciałabym, żeby już w październiku spadł śnieg :/
Mam dla was outfit, jest on jescze z dosyć lekkimi ubraniami i nie chcę mysleć juz o ubieraniu tych swetrów, kurtek i szalików :(



Który bardziej przypadł wam do gustu ? :)

Zapraszam na: 

 W nastepnym poście możecie spodziewać się zdjęć. Do zaobaczenia (napisania) ! :*

Ps. Szukam kogoś, kto zrobiłby mi wygląd na bloga.


9 komentarzy:

  1. 1 zestaw jest świetny!
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny 1 zestaw,sweter jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog :)
    cukki-cukkii.blogspot.com ZAPRASZAM DO MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylizacje , typowo jesiennie :)
    Obserwuję i mam nadzieję że ty też :)

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy! Uwielbiam sweterki oversize, a na jesień są wręcz idealne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem oba sa swietne :)
    Zapraszam na moj blog,jesli chcesz i masz chec mozesz go zareklamowac ;)

    OdpowiedzUsuń