04 sierpnia 2013

Summer style

  Hei hei ! <3
 Witam was poraz kolejny i  nie ostatni. Piszę dopiero teraz ponieważ.. no właściwie dlatego, że wcześniej mi sie nie chciało :]
Cały dzisiejszy dzień wylegiwałam się na leżaczku, wiecie taki leżing smażing. Praktycznie w ogóle nie byłam w domu  a najdluższa trasa jaką przechodziłam to basen -> leżak i odwrotnie. Jakieś 2 godziny temu zostałam wyciągnięta na wycieczkę rowerową a teraz od razu po powrocie zabrałam się za pisanie posta. Obiło mi sie o uszy, że będzie dzisiaj grill, więc czekam z niecierpliwością :D
 Zastanawiałam się nad tym aby dodać wam dzisiaj jakiś outfit jednak nie było ludzi chętnych do zrobienia mi zdjęć. Wiem, że możnaby użyć samowyzwalacza, ale uwierzcie w moim wykonaniu nie wychodzi to najlepiej.
Żeby w tym poście nie byo zbyt pusto stworzyłam stylizację na TEJ  stronie :



Zapraszam was jeszcze na LULUSIOOWA na Allani :3

Lulusioowa

1 komentarz:

  1. Faktycznie w takie gorące dni ro nic tylko wylegiwać sie na leżaczku i kąpać w basenie- basenie, którego niestety nie posiadam i nie mam też do żadnego dostępu - zazdroszczę ^^
    Co do stylizacji to jest naprawdę śliczna :3

    OdpowiedzUsuń