28 sierpnia 2013

Libster Blog Award

witaam
W ostatnim czasie dowiedziałam się o 2-óch nominacja ch do LBA (Libster Blog Award)
Nominowały mnie Wiki :* oraz Wki.Nati .
Dziękuję serdecznie ;)

Czym jest LBA ?
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"

Pytania od Wiki :
1.Gdzie mieszkasz ?
W Polsce ? :)
2. Twoja ulubiona lekcja ?
hm.. Lekcja wolna !
3. Ile masz lat ?
szczęśliwa 13 
4.Ulubiony przedmiot w szkole ?
Jak narazie matematyka xd
5. Lubisz w-f ?
Może trochę
6.Ulubiony kolor ?
Lubię wszystkie kolory pastelowe, ale najbardziej myślę, że brzoskwiniowy :3
7. Ulubiona piosenka ?
Dużoo ich
8. Ulubiony blog ?
Nie umiem wybrać, za dużo ;D
9. Wolisz pepsi czy cole ?
Cole <3
10.Psy czy koty ?
ah.. Nie wiem..xd Te i te są słoodkie ♥♥
11.Ulubiony youtuber/rka?
Sweet Heart, Lucy, Blair Weasley, BunnyKou ♥

Pytania od Wki.Nati :
1.Jaki styl wolisz?
Właściwie nie wiem, w modzie z tym zawsze mozna poeksperymentować :))
2.Ile masz lat?
13
3.Lubisz słuchać muzki?
TAK !




4.Gdzie mieszkasz?
W domu :D
5.Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Matme lubię xd i plastykę
6.Ulubiona piosenka?
Dużooo..
7.Ulubiona gwiazda?
________________
8.Chomik czy świnka morska?
Chomik <3
9.Ulubiony kolor?
Brzoskwiniowy, lawendowy, czarny
10.Masz ulubionego bloga?
Jest ich sporo 
11.Masz rodzeństwo?
Nie 

Nominuję: (2 razy 11 czyli 22 osoby)
ala-jestem.blogspot.com
diylikeit.blogspot.com
choosestreetstyle.blogspot.com
essqise.blogspot.com

zmnikalatwiej.blogspot.com
madziksx2.blogspot.com
kochaj-zyciee.blogspot.com
magdamagdaxd.blogspot.com
meery-bloog.blogspot.com
sylwiaa-m.blogspot.com
mart92.blogspot.com
sandra2413089.blogspot.com
kiika-lika.blogspot.com
carolllines.blogspot.com
seecreetlifee.blogspot.com
caat-world.blogspot.com
majkamoryn.blogspot.com
ola-a.blogspot.com
imbrii.blogspot.com
love-nevergiveup12.blogspot.com
reviveend.blogspot.com
petitee.blogspot.com


Uff.. Dużo tego :) 


Pytania ode mnie: 
(przepraszam, że dodane do postu trochę później, jednak gdy to pisałam miałam trochę mało czasu :))

1. Twoje drugie imię to..
2. Wolisz rosół czy pomidorową ?

3.Ulubiony gatunek muzyki.

4.Herbata czy kakao?
5.Telefon czy komputer?
6. Ulubiony kolor.
7.Ulubiona pora roku.
8.Jaka tematyka blogów najbardziej Cię interesuje?
9.Lubisz koty?
10.Masz rodzeństwo ?
11. Boisz się pająków ?


Do następnego ;**
Lulusioowa

27 komentarzy:

  1. brzoskwiniowy jest śliczny <3

    ps. wyłącz weryfikację obrazkową :D

    OdpowiedzUsuń
  2. już robiłam ten tag, ale bardzo dziękuję za nominację :) jak tylko dodasz pytania to chętnie na nie odpowiem w komentarzu :*

    hugs&kisses
    www.petitee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania już dodane.
      Jak to pisałam to miałam trochę mało czasu a potem zapomniałam sobie o dopisaniu ;)

      Usuń
    2. żaden problem hah :)) jak mówiłam - odpowiadam tu :>

      1. Twoje drugie imię to..
      nie mam drugiego imienia :<

      2. Wolisz rosół czy pomidorową ?
      kiedyś tylko pomidorowa, teraz lubię oba :))

      3.Ulubiony gatunek muzyki.
      nie mam :D słucham dosłownie wszystkiego, ale kręci mnie rap i muzyka teatralna, musicalowa :))

      4.Herbata czy kakao?
      herbata!

      5.Telefon czy komputer?
      komputer

      6. Ulubiony kolor.
      chyba czarny

      7.Ulubiona pora roku.
      latoooo

      8.Jaka tematyka blogów najbardziej Cię interesuje?
      moda, kosmetyki, włosy i życie codziennie

      9.Lubisz koty?
      kocham <3 chociaż sama nie mam :D

      10.Masz rodzeństwo ?
      maam:)

      11. Boisz się pająków ?
      okropnie!

      ----------------
      hugs&kisses

      Usuń
  3. Dzięki za nominację, ale byłam duużo razy nominowana i się już w to nie bawię :)
    Zapraszam do mnie: (wszystkich przy okazji)
    Carolllines.blogspot.com

    Za KAŻDY komentarz i obserwację odwdzięczam się na 100% tym samym! (ZAWSZE) :3

    Carolllines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za nominację!
    Jak tylko dodasz pytania, to chętnie zrobię :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odp :)
    +obserwujemy?
    http://tanecznedusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za nominację :D
    Obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie :)
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też wolę colę ;) świetny blog !
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzękuje za nominację :*
    kochaj-zyciee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Colaa. <3
    Gratuluję nominacji. :)

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję tylu nominacji , fajny tag :) .

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za nominację, post z odpowiedziami powinien ukazać się w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog! :D zapraszam do mnie http://littlee-thiinggss.blogspot.com obserwujemyy??

    OdpowiedzUsuń
  13. super odpowiedzi .
    Zapraszam do wspólnej obserwacji.
    -----------------------------------
    http://malicjafashion.blogspot.com/
    -----------------------------------
    * MALICJA *

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe odpowiedzi:)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog i maksymalnie zaje*isty post!

    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i mnie powiadom a ja na pewno się odwdzięczę!
    http://aleksandra222.blogspot.com/

    PS
    Klikniesz w baner Sheinside? Bardzo ważne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję nominacji ;) Lubię takie posty, bo można dowiedzieć się dużo ciekawych rzeczy o blogerkach ;) Mamy trochę wspólnego c;
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    + Mogłabyś u mnie na blogu kliknąć w banner Sheinside? Powiadom mnie w komentarzu, że to zrobiłaś, a ja polecę Twój blog w następnym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za nominację :)
    fajny blog :)
    obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję za nominacje, przyjmuje ją, ale już nie bawię się w takie rzeczy ;)
    Zapraszam na nowego posta z piórnikiem DIY
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję nominacji:)!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiedziałam nawet ze krąży teraz jakaś gra :)
    Do zobaczenia u mnie na blogu oraz na moim fanpage :)
    Obserwujemy? Powiadom mnie w komentarzu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne odpowiedzi, też wolę cole:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawy post i rewelacyjny blog ! bd wpadać częściej :3
    obserwujemy?
    http://yelloow-x.blogspot.com/
    ZAPRASZAM DO SIEBIE !
    nie pogniwam się jeśli klikniesz w baner po lewej stronie :) DZIĘKUJE

    + ocenisz może moje wypociny, hmm ? :)http://yelloow-darkness.blogspot.com/
    albo to może? http://and-be-with-me.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń