17 sierpnia 2013

Na plaży fajnie jest !

hei hei hejo >(^.^)<
 Od trzech dni nareszcie jest pogoda aby wyjść na plażę, troszkę poleniuchować i opalić się
Kocham takie dni... Chociaż na plaży właściwie tylko siedzę na leżaczku pod parasolem lub w namiocie i czytam książkę. Jakoś nie lubię wody.. Szczególnie jak mam pływać w morzu z rożnymi rybkami które widzę i z jakimiś meduzami. Ewentualnie mogę na materacu bo wtedy moje ciało nie ma kontaktu z wodą (która podobno jest bardzo ciepła, ale jak dla mnie można w niej zamarznąć).

Nie mam dużo do pisania, ale własciwie przy okazji posta mogę wspomnieć o moich dzisiejszych urodzinach ;)) Mimo tego, że dzień urodzin zazwyczaj traktuję jak inne, jednak wydaje się być jeszcze lepszy od poprzednich. Gdy jestem na wakacjach mam wyjątkowo dobry humor.

Na dziś tyle mam do powiedzenia,
Pozdrowienia znad polsiego morza ! :*
Do następnego.
Lulusioowa



5 komentarzy:

  1. A ja w tym roku an i razu nie byłam na plaży, mimo mieszkania nad morzem :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam morze i plaze ;)
    obserwujemy? klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje ;*klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo uiwelbiam morze :D
    Zapraszam na mojego bloga. Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza.
    http://olsbloog.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. No to super :) ja w tym roku jeździłam praktycznie codziennie popływać, a mam o tyle dobrze, że mieszkam 15 minut jazdy od morza :) i chociaż spóźnione, to szczere życzenia, aby wszystkie Twoje marzenia mogły się spełnić :)

    OdpowiedzUsuń