24 sierpnia 2013

The end of a wonderful holiday..?

hej ♥
 Witam was po dłużeszej przerwie od jakiegoś sensownego postu ! :)
Muszę wreszcie wziąć się w garść, bo ostatnio co do bloga troszkę sie opuściłam, dlatego od dzisiaj postanawiał bardziej się przyłożyć do pisania postów.
Jak możecie zauważyć zmieniałam wygląd bloga. Nie jestem z niego całkiem zadowolona, ponieważ irytuje mnie to, że czcionka daty musi być taka sama jak gadżetów, więc jeśli ktoś zna jakiś kod czy coś aby to zmienić barddzo proszę o podanie :)
A teraz przechodząc juz do części właściwej- chcę przedstawić wam zdjęcia z wyjazdu.
Miłego oglądania !





Jakieś dwa zdjęcia z podróży samochodem :) 








   


   




Jest ich dużo, dużo więcej,ale myślę, że tyle wystarczy.
Do kolejnego posta ;**
Lulusioowa

W komentarzach możecie podawać swoje propozycje na posty ! 

8 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia ;)
    Tym gofrem to mu smak narobiłaś.
    Świetny blog ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. mMm pycha
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja odwdzięczę się na 100% )??? Zrób to proszę to dla mnie ważne
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ten posąg to Aragorn - Chrystus w Świebodzinie, dużo razy koło niego przejeżdżałam :)
    fajne zdjecia :D

    http://xjoannax97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , przejeżdżalam koło niego juz kilka razy :)
      dziękuje :>

      Usuń
  4. Nominuje do Libster blog aaward Więcej u mnie : Wiktoriaa-Bloogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń